Bu Bloğu Epeydir Boşladım

Bu bloğu epeydir boşladım, biliyorum. Bunun sebebi: “Hayatımı Kolaylaştıran En İyi 13 Android Uygulaması” başlıklı yazımın patlamış ve bloğun okunurluğunu aylık 8000’lerin üzerine çıkartması ve benim de buna epey bozulmamdır. Zira bu blogda yığınla yazı var, pek de birşeye benzemeyen bu makale bütün bloğu götürüyor. Ama artık bu işe bir dur demenin zamanı geldi de geçiyor.

Böylece kararımı verdim ve bu bloğu yeniden ayağa kaldırmaya karar verdim. Yeni yazılarda görüşmek üzere….

Yorumlarınızı Bekliyorum...

