Blog Tasarımından Mutlu Olmayan Adam

blog-3

İnsan sanatla, tasarımla ilgili olmaya görsün. Karşısına ne çıkarırsanız çıkarın, mutlaka ona bir kulp takacaktır. Bu asıl alanındaki yapılan çalışmalara kulp takmaktan tutunda, kendi blog tasarımına kadar uzanır. Ben de aynen böyle bir adam oldum her nedense.

Geçenlerde blog tasarımımın çok sıkışık tepişik bir düzende olduğunu düşünerek, hem de okunurluğu artsın diyerek, başka bir template deneyeyim dedim. Hay demez olaydım. Onlarca şey denedim. Hiç biri tasarım biçimiyle ya da teknik altyapısı ile istediklerime uymadı. Bir süredir de dolanmaya devam ediyorum hangisi olsun diye. Bu gün, şu anki tasarımı buldum ve gene de %100 olmasada bunda karar kıldım. Ama elbette memnun değilim çünkü, monitörden okunan yazıların dişli tırnaklı (serifli) karekterler olmaması lazım. Bu çok yanlıştır aslında. Ama buna rağmen genede bu tasarımda karar kıldım.

Huysuzluk etmemem gerek biliyorum. Zira, parasız bir blog alanı kullanıyorum. Bu yüzden istediğim template’i yükleyemiyorum ya da üzerinde değişiklik yapamıyorum. Bu durumda elde ne varsa onu kullanmak zorunda kalıyorum. Bloğumun bu halinin açıklaması budur.

2 Comments

Yorumlarınızı Bekliyorum...

